DANE TECHNICZNE:
MODEL |
SWING X3 |
SWING X3 LH |
SWING X4 |
SWING X4 LH | SWING X5 LH |
max. ciężar skrzydła | 500 kg | 500 kg | 500 kg | 500 kg | 500 kg |
max. szer. skrzydła | 3,0 m | 3,0 m | 4,0 m | 4,5 m | 5,0 m |
prędkość posuwu | 14,5 mm/min | 14,5 mm/min | 11 mm/min | 11 mm/min | 11 mm/min |
max. kąt otwarcia | 100° | 120° | 110° | 120° | 120° |
cykle/intensywność | 40 % | 40 % | 40 % | 40 % | 40 % |
wysuw | 320 mm | 450 mm | 320 mm | 450 mm | 450 mm |
max. siła posuwu | 4000 N | 4000 N | 5000 N | 5000 N | 6500 N |
ATUTY:
|
SKŁAD ZESTAWU:
|
PRZYKŁADY ZASTOSOWANIA
Masywna jednostka napędowa dla pewnego przełożenia siłyDla długowieczności napędu ulokowaliśmy przekładnię SWING X w odpornym na skręcanie korpusie aluminiowym. Poza tym przekładnia wykonana jest z hartowanej stali a jej najważniejszy element nawet z brązu. Dodatkowo potężny silnik 230VAC bez najmniejszego trudu dostarcza potrzebną ilość mocy nawet najcięższym szkrzydłom bramy. |
|
Seryjny softtop dla płynnego ruchu bramyW kombinacji z centralką ST61, napęd SWING X w obydwóch kierunkach zatrzymuje się ze zredukowaną prędkością. Oprócz harmonicznego ruchu bramy uzyskano w ten sposób ochronę kompleksowej mechaniki bramy i napędu. |
|
Inteligentna centralka Plug&Play dla najwyższego komfortu obsługi Napęd SWING X współpracuje ze specjalnie w tym celu zaprojektowaną mikroprocesorową centralką sterującą. Główny nacisk przy naszych centralkach kładziemy na dziecinnie łatwą jej obsługę. |
|
Automatic Revers System ARS dla maksymalnego bezpieczeństwaZa sprawą nowoczesnej technologii z sensorem obrotów możliwe stało się zastosowanie systemu ARS. W przypadku najechania bramy na przeszkodę, SWING X natychmiast samoczynnie zatrzymuje bramę i zmienia kierunek ruchu, uwalniając przeszkodę. Jest to najwyższy stopień bezpieczeństwa. |
|
Wysokojakościowe materiały dla długowiecznej pracyWszystkie materiały zastosowane w napędzie - jak aluminium, stal nierdzewna lub stal ocynkowana zapewniają bezusterkową pracę przez wiele lat. W przeciwieństwie do otwartych systemów hydraulicznych dostępnych na rynku, w napędzie SWING X odpadają uciążliwe prace związane z olejem. |
|
Samohamowna śruba napędowa dla najwyższej stabilności Nadzwyczaj masywna śruba napędowa (grubość pręta gwintowanego o ponad 30% większa od najgrubszych na rynku) w połączeniu z potężnych rozmiarów mufy napędowej wykonanej z brązu są gwarancją długiej i niezawodnej pracy. |
|
Zintegrowane odbojniki dla łatwiejszego montażu i użytkowaniaAby uniknąć stosowania odbojów w podłożu, które często stanowią niebezpieczeństwo potknięcia się, napęd SWING X dysponuje zintegrowanymi regulowanymi odbojnikami zarówno dla pozycji otwarte jak i zamknięte. |
|
Komfortowe odryglowanie awaryjne Patentowa wkładka zabezpiecza dostęp do - tak ważnego w przypadku braku zasilania - odryglowania awaryjnego. Wkładka jest znormalizowana i wymienialna, tak aby można ją było zintegrować w system centralnego klucza.
|